Monday, June 21, 2010

masa yang singkat....

ada bape hari lg ak akan balik ke maktab..huhu..malas nk p!!!
sebab nyer????
umah lagi besh..RUMAHKU SYURGA ku..
namao ah balik Penang..nt aku sakit hati lg..tp nak wt cne..cz ak ni still blaja kt sne..terpaksa ar p jgk.(sedeyh wesss)
sedar x sedar da 2 minggu aku kt umh..BBm yg aku ngah wat pon xsiap ag.al maklum la wat keja INDIVIDU..sib bek ada gk adik2 aku yg kreatif n ringn tulang nk tolong kakak mu ini..dlm masa 2 minggu ni gk aku banyak menghabiskan masa ngn bt taik materrr..(terok tol)...
pape pon aku suker duk umah cz dpt tgk tv n nolong mak aku masak everyday!!mak aku mmg cntu..asal aku balik, ada jer ayat memuji ak pandai masak la pela...(ak paham mak)..bila lg kita nak berbakti kt mak kita kn?? time2 cuti ni la nk nolong pon..
mum..i love u so much!!!

aku janji xmau lagi bt mak aku terasa hati ngn aku...
coz masa yang kita ada tersangat la singkat!!!
berbuatlah baik kpd kedua orang tua kita..
aku xmau terlepas peluang yg berharga cam gini...
renung2 kan n selamat beramal!!!(hehhe, ciplak ayat Dr.Izi)

No comments:

Post a Comment