Thursday, January 19, 2012

Jodoh itU rahsia Allah~

setelah bbrapa lama aku xpost sumthing kt blOg ni..tetibe terasa sumthing yg aku nk tulis..

C.I.N.T.A ...

dan

TRAUMA...

perasaan cinta n trauma menjadi 1...

sape yg xnak rasa dicintai kn? sume nye punye keinginan tu...

tapi aku??

biarlah masa yg menentukan...

siapa pOn jodoh aku..aku terima ..asalkan baik akhlak dan budi pekertinya..blh bimbing aku dunia n akhirat..

"wanita yg baik utk lelaki yg baik", lelaki yg baik utk wanita yg baik juga"...tp macamne kalO wanita tu penah membuat kesilapan n cuba n usaha utk menjadi bertambah baik? bkn kah ptot diberi peluang kedua???

ada lelaki nk kenal dlu pompuan tu, bru leh kenal ht budi n nk tahu serasi ke x? bkn kah kita kahwin kerana Allah? bknkah kahwin tu saling melengkapi antra satu sama lain??


aku ada terbaca blog farah lee, kalO kita kerana Allah..insyaAllah Allah akan mempermudahkan segala urusan yg kita inginkan tu...cinta slpas kahwin sebenarnya lebih indah n beribu2 kali indah.... am i rite?


so,,,,jodoh tu dah ditetapkan oleh Allah..sekuat mana pon kita pertahankan cinta kita..kalO Allah dh kata dia bkn jodoh kita...akur n sabar lah..Allah dah aturkan yg lebih baik utk kita...

so..La Tahzan :-)

No comments:

Post a Comment