Friday, July 16, 2010

BiLa Aku Mahu Makan Ketammmm....

agak lama tdk post sumthing kt blog... sejak akhir2 nih.. aku da jadik gila sikit...... gila nak makan ketammmmmmm....n mcm2 lagi yg terlintas kt pala otak like laksa, tomyam poktek...kfc n mcD????aku namao mkn dah!!! JEMU tahap T............T fuh!!!!mcm duit bnyk ja..... tp nth ler.... deria rasa lidah aku ni pelik... dolu2, zaman2 kaya slalu ja p Juru p mkn nasi goreng ketam....(pdahal hrga KFC n McD lbey kurg ja ngn n.g.ketam nih) cuma jauh la ckit tmpat tuh je bes...aku suke... akibat gle nk mkn nsi greng ketam tp xdpt2 lg bt masa skg... so, aku gila duk buh gmbar2 semua jenis food yg berkaitan ngn ketam... so, jum sama2 kita melelehkan air liuq kita.... slurrrppp!!!!











ni nasi goreng ketam real punyer dari juru....











ni plak nasi goreng ketam kt warung pak su yg aku ngn DIA selalu p...memang besh n harga pon ok la....


DIA....cepat la...nk mkn ketam lagi kt juru...















ni plak gambar yg aku donlot kt tenet...kecur ayaq liuq aku...huhu...

'
sup ketammmm..hirup kuah nya yg manesss...dulu aku slalu wat (hehe)

1 comment:

  1. bleh tak bagitau sy ape tu 'tomyam poktek'.hehe
    td baru nmpak kat kdai makan.
    xpenah dgr nma tomyam ni
    hehe
    -nurul hana-

    ReplyDelete